Skip to main content

Betaling, Verzending en Retourbeleid

Een product retourneren

U kunt alleen originele, ongebruikte producten retourneren, tenzij er sprake is van een fabricagefout. U moet het product binnen 30 dagen terugsturen.

  1. Mail: dealershop@renault.nl voor een refund. We sturen u een referentienummer.
  2. Stuur het product terug naar: Fluid Branding, RIF Logistics 5, 7 French’s Ave, Dunstable LU6 1BH UK.
  3. In uw retourpakket voegt u een brief met de reden van retour en het originele ontvangstbewijs.

Indien u niet tevreden bent met de kwaliteit van de producten, kunt u binnen 7 dagen na ontvangst van de producten schriftelijk een klacht indienen. Gebeurt dat niet dan gaan wij ervan uit dat de geleverde producten voldoen aan de kwaliteitseisen en hoeveelheid, zoals beschreven in het contract.

U dient alle producten bij ontvangst te controleren. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor schade omdat producten tijdens transport beschadigd zijn, tenzij dit verlies of beschadiging van producten gemeld is bij ontvangst.

Uitzonderingen bij retourneren

Sommige producten kunt u niet meer terugsturen als de verpakking eenmaal geopend is. Merchandise dat gedragen, gebruikt of veranderd is, kunt u niet retourneren of ruilen.

Voorraadtoeslag

Op alle producten zit een voorraadtoeslag van 10%. Dit wordt ingehouden op uw restitutie. We restitueren alleen het originele bedrag van de bestelling als er sprake is van een fabricagefout.

Ruilen

Nieuwe kleding mag geruild worden voor kleding in een andere kleur of maat. We houden in dat geval geen voorraadtoeslag in, maar u moet nog wel betalen voor het retourneren.

Betaling / Fraudebeleid

Betaling is verplicht voordat een bestelling wordt verwerkt, tenzij u vooraf een kredietregeling heeft afgesproken. Betaling op vooraf goedgekeurde kredietrekeningen wordt binnen 30 dagen na factuur volledig in rekening gebracht. Deze voorwaarden zijn van toepassing, tenzij schriftelijke afspraken door ons zijn overeengekomen. Kredietregelingen kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden ingetrokken.

We maken gebruik van de meest geavanceerde SSL encryptie, om te waarborgen dat uw persoonlijke en financiële gegevens absoluut veilig zijn. Om veiligheidsredenen en ter voorkoming van fraude, kunnen wij u vragen uw identiteit of adres te bevestigen voordat wij uw bestelling verwerken.

U kunt ons helpen om fraude te voorkomen door uw bestelling bij levering grondig te controleren en ons direct – of uiterlijk binnen 7 dagen na levering - te informeren over onjuistheden en beschadigingen.

Beschikbare betalingsmethoden

Wij accepteren de meeste bankpassen, creditcards (Visa, Mastercard) en betaling via PayPal.

Credit card betaling

Wij schrijven de betaling van uw creditcard af zodra u uw bestelling plaatst. Kunnen wij uw bestelling niet leveren, dan refunden we uw creditcard.

Verzending

Er wordt alles aan gedaan om te leveren op de afgesproken leveringsdag. Echter, wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor verlies voortkomend uit vertraging of een fout in de levering van de producten. We berekenen de leveringskosten op basis van de bezorgdatum. Speciale (spoed)bestellingen kunnen vaak worden geregeld maar daar komen meestal extra kosten bij (zoals extra print kosten en extra verzendkosten). Deze worden aan u doorbelast tegen de geldende tarieven.

Verzendmogelijkheden

Wij versturen onze pakketten met de volgende bedrijven: UK Mail, UPS, FedEX, DHL.

Uw pakket volgen

Het pakket- of volgnummer van het postbedrijf voegen we toe aan uw bestelling. Niet alle postbedrijven maken gebruiken van een pakket- of volgnummer.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn berekend op basis van het gewicht van de producten en uw locatie. Voordat u een bestelling plaatst geven we aan wat de verzendkosten van uw pakket zullen zijn. U hebt dan altijd nog de mogelijkheid om uw bestelling niet te plaatsen.

Nalevering

Kunnen wij een deel van uw bestelling niet leveren, dan sturen we alvast het deel dat wel op voorraad is. En de rest volgt in een nalevering. U betaalt niet voor die extra zending.

Aansprakelijkheid

Let op: wanneer een mankement in de producten leidt tot dood, verwonding of beschadiging aan uw eigendommen, dan is onze aansprakelijkheid voor verlies of schade die u ten aanzien van de goederen heeft geleden, beperkt tot de contractwaarde van de goederen.

Wij kunnen geen aansprakelijkheid aanvaarden voor verlies of vanwege de levering van de goederen, tenzij u volledig voldoet aan de voorwaarden van de klachtenregeling.

Wij kunnen niet verantwoordelijk gehouden worden voor het niet of vertraagd nakomen van een contract wanneer dit wordt veroorzaakt door gebeurtenissen die onder overmacht vallen, of wanneer het onmogelijk is om materiaal en artikelen te verkrijgen behalve tegen hogere prijzen vanwege deze overmacht, dan hebben wij recht door middel van een schriftelijke kennisgeving, om het contract volledig of deels te beëindigen zonder dat dat leidt tot enige aansprakelijkheid jegens u.